Loading...
 

Adatbázis szakértői projektek

Az adatbázis szakértői projektek terén segítségünkkel a tervezés során időt, a végrehajtás során - a várható buktatók elkerülésével - pedig jelentős költséget takaríthatnak meg ügyfeleink.

Szoftver-vezérelt megoldások

Az informatikai szolgáltatások javításának érdekében a kiszolgáló IT infrastruktúrának biztonságosan, költséghatékonyan és minél gyorsabb kiszolgálással kell ellátnia a feladatát, melyre a szoftver-vezérelt adatközpont bevezetése lehet a megoldás.

Mentés és archíválás

Megoldások a hagyományos „on-premises” alkalmazások, adatbázisok, virtuális környezetek, és az újabb generációs felhőalapú alkalmazások mentésére és archíválására.

Adatbázis üzemeltetés és támogatási szolgáltatásaink során a rendelkezésre állást és a havi rendszeres munkavégzés óraszámát, módját (helyszíni vagy távoli) és a támogatás szintjét (operátori, rendszermérnöki és szakértői) rugalmasan az ügyfél igényekhez igazítjuk.

Akár 7*24 órás rendelkezésre állás

Tapasztalt Oracle szakemberekből álló support csapatunk igény esetén akár egész évben a hét 7 napján, 24 órában állnak rendelkezésre ügyfeleink számára.

Támogatási szolgáltatásaink során rövid, garantált reakcióidőket vállalunk. 7x24 szolgáltatásaink között megtalálható a távoli telefonos és VPN-es segítségnyújtás, illetve indokolt esetben a helyszíni megjelenés is.

Többszintű támogatás

Szolgáltatásainkat az ITIL módszertan szerinti

  • L1 - szakmai operátor,
  • L2 - rendszermérnök, DBA, és
  • L3 - szakértő

szinteken érhetők el. Igény esetén biztosítjuk, hogy készenlétünkben mindig elérhető legyen a legmagasabb szintű L3-as támogatásunk.

Támogatott rendszerek

Oracle üzemeltetési és támogatási szolgáltatásaink elérhető

  • Oracle adatbázis szerverekre,
  • Oracle alkalmazásinfrastruktúrára (Oracle Weblogic, Oracle BI, Oracle Apex, OHS, OID stb.) és
  • Oracle egyedi alkalmazásokra (pl. Oracle DWH adatbetöltések)

Miért érdemes a Remedios üzemeltetés és támogatási szolgáltatásait igénybe venni?

  • Magasan képzett, sokéves tapasztalattal, OCA, ill. OCP minősítéssel rendelkező szakemberek végzik el a feladatokat
  • A rendelkezésre állást és a havi rendszeres üzemeltetési napszámot maximális rugalmassággal az ügyfél igényekhez igazítjuk
  • Szakembereink igény esetén T&M alapon is rendelkezésre állnak
  • Helyszíni, vagy távoli (VPN) munkavégzés is lehetséges az ügyfél igénye szerint
  • Nagy ügyfélkörünkből számos tapasztalati előny adódik, melyek az Ön hasznára is vállhatnak
  • Proaktív hozzáállás: szakembereink a lehetőségekhez mérten előre mutatóan végzik el a támogatási feladataikat. Észrevételeiket, mint például a továbbfejlesztés lehetőségek, lehetséges hibák, problémák megelőzését, rendszeresen jelezik ügyfeleinknek.

Adatbázis üzemeltetés és támogatási kiemelt referenciánk közt megtalálhatók többek között telekommunikációs cégek, bankok valamint a közfszéra kiemelt rendelkezésre állású rendszereikre vonatkozó szerződések is.

Technológiák