Adatbázis üzemeltetés és támogatási szolgáltatásaink során a rendelkezésre állást és a havi rendszeres munkavégzés óraszámát, módját (helyszíni vagy távoli) és a támogatás szintjét (operátori, rendszermérnöki és szakértői) rugalmasan az ügyfél igényekhez igazítjuk.
Akár 7*24 órás rendelkezésre állás
Tapasztalt Oracle szakemberekből álló support csapatunk igény esetén akár egész évben a hét 7 napján, 24 órában állnak rendelkezésre ügyfeleink számára.
Támogatási szolgáltatásaink során rövid, garantált reakcióidőket vállalunk. 7x24 szolgáltatásaink között megtalálható a távoli telefonos és VPN-es segítségnyújtás, illetve indokolt esetben a helyszíni megjelenés is.
Többszintű támogatás
Szolgáltatásainkat az ITIL módszertan szerinti
- L1 - szakmai operátor,
- L2 - rendszermérnök, DBA, és
- L3 - szakértő
szinteken érhetők el. Igény esetén biztosítjuk, hogy készenlétünkben mindig elérhető legyen a legmagasabb szintű L3-as támogatásunk.
Támogatott rendszerek
Oracle üzemeltetési és támogatási szolgáltatásaink elérhető
- Oracle adatbázis szerverekre,
- Oracle alkalmazásinfrastruktúrára (Oracle Weblogic, Oracle BI, Oracle Apex, OHS, OID stb.) és
- Oracle egyedi alkalmazásokra (pl. Oracle DWH adatbetöltések)
Miért érdemes a Remedios üzemeltetés és támogatási szolgáltatásait igénybe venni?
- Magasan képzett, sokéves tapasztalattal, OCA, ill. OCP minősítéssel rendelkező szakemberek végzik el a feladatokat
- A rendelkezésre állást és a havi rendszeres üzemeltetési napszámot maximális rugalmassággal az ügyfél igényekhez igazítjuk
- Szakembereink igény esetén T&M alapon is rendelkezésre állnak
- Helyszíni, vagy távoli (VPN) munkavégzés is lehetséges az ügyfél igénye szerint
- Nagy ügyfélkörünkből számos tapasztalati előny adódik, melyek az Ön hasznára is vállhatnak
- Proaktív hozzáállás: szakembereink a lehetőségekhez mérten előre mutatóan végzik el a támogatási feladataikat. Észrevételeiket, mint például a továbbfejlesztés lehetőségek, lehetséges hibák, problémák megelőzését, rendszeresen jelezik ügyfeleinknek.
Adatbázis üzemeltetés és támogatási kiemelt referenciánk közt megtalálhatók többek között telekommunikációs cégek, bankok valamint a közfszéra kiemelt rendelkezésre állású rendszereikre vonatkozó szerződések is.