- Lassan készülnek el a riportok?
- Nem fejeződik be időben az adatfeldolgozás?
- Nem megfelelő a teljesítmény verzióváltás után?
- Az alkalmazása időnként lelassul?
- Sokáig tart az adatbázis mentése?
Oracle szakértőink nagy gyakorlattal rendelkeznek verzióváltás utáni riportok, adatbázis migrációs folyamatok, komplex feldolgozási folyamatok, egyedi lekérdezések hangolásában, ügyfeleinknél sikeresen hangoltunk adatbázis konszolidációs platformot több száz adatbázissal. A hangolás során figyelmet szentelünk licencelési szempontoknak is: Diagnostic és Tuning Pack-et csak abban az esetben használunk, ha a megrendelő ezen opciók használatát engedélyezi. Tapasztalatunk kiterjed Oracle 8i, 9i, 10g, 11g, 12c verziókra, Standard és Enterprise kiadások hangolására egyaránt.
Az adatbázis teljesítményhangolását minden esetben az igények felmérésével kezdjük. Az igények lehetnek igen egyszerűek „Ez a riport készüljön el 1 perc alatt” és lehetnek komplexek „Ez a három feldolgozási folyamat fusson le reggel 6 és 10 óra között, miközben 50 GUI-s felhasználó adatbeviteli folyamatát is ki kell szolgálni maximum 1ms-es válaszidővel”. Egy rendszerrel kapcsolatban gyakran több független hangolási igény is felmerül./p>
Az igények megismerése után a megrendelővel közösen határozunk meg elérhető hangolási célokat és prioritásokat. A pontos célok ismeretében diagnosztikai információkat gyűjtünk, hangolást és ellenőrzést végzünk a megállapított célok eléréséig. Az igények általában nem konkrétan az adatbázissal szemben fogalmazódnak meg, hanem az egész rendszerre vonatkoznak, ezért a hangolás során szükséges lehet az adatbázis alatti és feletti rétegek vizsgálata és hangolása. Szakértőink nemcsak az adatbázis, hanem az operációs rendszer (IBM AIX, Solaris, Linux) , virtualizációs réteg (Power VM; Solaris Container, LDOM, Domains; VMware, Oracle VM), hálózati réteg (LAN, SAN, Brocade), tárolási réteg (EMC, Hitachi) és alkalmazás réteg (Oracle Weblogic Server, Java VM) diagnosztizálásában és hangolásában is nagy szakértelemmel rendelkeznek.