Miről ismerhető fel a jó monitoring rendszer?
- Incidensek száma minimális
- Fals riasztások száma minimális
- A riasztások azonnal a megfelelő üzemeltetőkhöz jutnak el, azonnali reagálást lehetővé téve
- Proaktivitás, probléma megelőzése jellemzi
- Idomul az adott vállalat sajátosságaihoz
- Mind az üzemeltetők, mind a menedzserek megbíznak a monitorozó rendszerben
A Remedios Zrt. két évtizedes szállítói tapasztalata révén pontosan látja, hogy nagyvállalati környezetben milyen tipikus hiányosságoktól szenvednek a piaci szereplők adatbázis monitoring rendszerei. Számos alkalommal kaptunk megkeresést monitoring rendszer felülvizsgálatára, auditálására, továbbfejlesztésére, de teljesen új monitoring rendszer bevezetésére is. Ezen projektek eredményeképpen jellemzően számszerűsíthető a javulás: csökken az incidensek és a fals riasztások száma, teljesülnek az SLA elvárások. Ugyanakkor a nem számszerű eredmények is említést érdemelnek: nő az üzemeltetők és a menedzserek részéről a monitoring rendszerbe vetett bizalom, javul a megelégedettség – sokkal nagyobb mértékben lehet az effektív munkára koncentrálni.
Miért érdemes a Remediost választani egy adatbázis monitoring projekt esetében?
- Több mint két évtizedes nagy- és középvállalati környezetben szerzett üzemeltetési és támogatási tapasztalat
- Magasan kvalifikált Oracle adatbázis szakértői csapat
- Nagyvállalati - telekommunikáció és banki szektori - ügyfelek monitoring rendszerének kialakításában szerzett tapasztalat
- Monitoring technológiák ismerete (Zabbix, Nagios, Cloud Control, ODMA)
- Saját fejlesztésű monitorozó alkalmazás (Oracle Database Monitoring Application - ODMA)
- Proaktív szemléletmód, megelőzésre való törekvés
Szolgáltatásunk keretében az Oracle adatbázisok és kapcsolódó infrastruktúrák monitorozását alkalmassá tesszük az elvárt SLA-k teljesítésére, igény esetén a teljeskörű felmérés-bevezetés-továbbfejlesztés lépések mindegyikét elvégezve, akár projektmenedzseri támogatással is.