Loading...

 

A REMEDIOS 1995-ben Oracle adatbázis kezelőkre épülő szolgáltatások nyújtására alakult. Folyamatosan bővülő tevékenységünk leghangsúlyosabb elemei az Oracle adatbázis kezelők, Unix platformok, alkalmazásszerverek, mentési és tároló rendszerek szakértői ismerete. Projektjeink során integrált informatikai infrastruktúrát (hardver és szoftver) tervezünk, szállítunk, telepítünk, továbbá ezekhez tanácsadást és magas szintű működést biztosító szolgáltatásokat nyújtunk.

Bővülő feladataink ellátásához az alábbi pozíciókba keressük új Kollégánkat:

(Az egyes pozíciók részletei a linkekre kattintva olvashatók.)

Jelentkezni önéletrajzzal és fizetési igény megjelöléssel a következő elérhetőségen lehet:

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.


 

MS SQL adatbázis szakértő

 

Főbb feladatok:

  • Migrációs-, konszolidációs-, upgrade- projektekben történő részvétel
  • Adatbázisok telepítése, környezetek építése
  • Konzultációs feladatok
  • L2/L3 támogatási feladatok ellátása
  • Hibák „root cause” analízisa
  • Új projekt lehetőségek felismerése
  • Későbbiekben készenlét vállalása

 

Elvárások

Végzettség

  • Felsőfokú - nem feltétlenül - informatikai (egyetemi / főiskolai) végzettség, vagy azzal egyenértékű szakmai múlt

Személyiségbeli elvárások

  • Önálló munkavégzés 
  • Kezdeményezőkészség, kreativitás
  • Proaktív -, agilis hozzáállás
  • Rugalmasság
  • Problémamegoldó (logikus, elemzői megközelítés)

Szakmai tapasztalat

  • Az MS SQL adatbázis kezelők alapos ismerete
  • Az SQL Server Failover klaszterezés, az AlwaysOn, Log Shipping, replikációk és adatbázis tükrözési technológiák, az Integration Services, Reporting Services és az Analysis Services üzemeltetői (L2) ismerete
  • Windows Server operációs rendszerek alapos ismerete
  • PowerShell ismeretek
  • Angol nyelvű szakmai dokumentációk megértése
  • Minimum 2 év releváns szakmai tapasztalat

 

Munkakör betöltése során az alábbiak közül néhány ismerete előnyt jelent:

 

  • SCOM ismerete
  • Linux/Unix felhasználói ismeret
  • Adatbázis optimalizálásban és SQL hangolásban szerzett tapasztalat
  • Adattárház üzemeltetői, fejlesztői ismeretek
  • Egyéb adatbáziskezelők mély ismerete (Oracle, PostgreSQL, EnterpriseDB, DB2)
  • Oracle Enterprise Manager Cloud Control ismerete
  • Alkalmazás szerverek üzemeltetői szintű ismerete
  • Mély infrastruktúra / hardver ismeretek
  • Erős IT biztonsági ismeretek
  • ITIL ismeretek
  • Oktatóként szerzett tapasztalat
  • Architekti gondolkodás, széles informatikai látókör
  • Releváns IT vizsgák megléte (pl. OCP)
  • Tárgyalóképes szakmai angol nyelvtudás írásban és szóban
  • Innovatív technológiai ismeretek (Openstack, Docker, Elasticsearch, Ansible, Puppet, Cassandra stb.)

 

Mit kinálunk?

 

  • Stabil, magyar tulajdonú munkahely
  • Kihívást jelentő, változatos, nagyvállalati projektek
  • Közvetlen, családias munkakörnyezet
  • Szakmai kihívások, változatos munkák, inspiráló kollégák és munkakörnyezet
  • Tanulási, fejlődési lehetőség, szakmai tréningek
  • Hosszú távú karrierlehetőség
  • Versenyképes fizetés és juttatási csomag
  • Otthoni munkavégzési lehetőség megegyezés szerint
  • Próbaidő megegyezés szerint
  • Kezdés: amint lehetséges

 

Biztosított eszközök

  • Vállalati kategóriájú laptop és monitor
  • Céges mobiltelefon magánhasználattal és internethasználattal

 

Irodán belüli juttatások

  • ingyenes ásványvíz, szörp, kávé, tea
  • zárt, őrzött biciklitároló, zuhanyzó
  • csocsó, darts
  • belvárosi A+-os irodaház, kilátás a Nyugati pályaudvar melletti parkra és a pályaudvar főépületére
  • kutyabarát iroda
  • a közelben sok étterem, kávézó, bolt

 

Munkavégzés helye:

  • Budapesti irodánkban, budapesti Ügyfeleinknél, vagy otthon

 

Jelentkezni önéletrajzzal és fizetési igény megjelöléssel a következő elérhetőségen lehet:

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 




JUNIOR ACCOUNT MANAGER MUNKATÁRS

Feladatok:

  • Komplex informatikai szolgáltatások, megoldások és termékek értékesítése;
  • Közép és nagyvállalati ügyfelek felkutatása, meglévő ügyfélkapcsolatok ápolása;
  • Részvétel a vállalat marketing feladataiban
  • Prezentációk, tárgyalások szervezése, lebonyolítása;
  • Ajánlatok írása, szerződéskötés, szerződések megújítása;
  • Gyártói kereskedelmi minősítések megszerzése;
  • Együttműködés a technikai és tanácsadói csapattal.

Elvárások:

  • Műszaki / informatikai / gazdasági felsőfokú végzettség;
  • Jó kommunikációs, tárgyalási és prezentációs készség;
  • Ügyfélorientált szemlélet;
  • Értékesítői attitűd; agilis jellem;
  • Középfokú szintű angol szóbeli és írásbeli nyelvtudás, napi használattal;
  • "B" kategóriás jogosítvány.

Mit kínálunk?

  • Főállású munkaviszony, cafeteria, notebook, telefon
  • Stabil, magyar tulajdonú munkahely
  • Közvetlen, családias munkakörnyezet
  • Szakmai kihívások, változatos munkák, inspiráló kollégák és munkakörnyezet
  • Tanulási, fejlődési lehetőség, szakmai tréningek
  • Hosszú távú karrierlehetőség
  • Versenyképes fizetés és juttatási csomag

 

Előnyt jelent:

  • IT területen szerzett szakmai tapasztalat (nem csak kereskedelmi)

Egyéb információ az állásról:

  • Pályakezdők jelentkezését is várjuk!

 

Munkavégzés helye: Budapest VI. kerület

 



JAVA fejlesztő

 

Főbb feladatok

  • egyedi fejlesztésű alkalmazások tervezése, fejlesztése, refaktorálása, tesztelése, támogatása, dokumentálása

Elvárások

Végzettség

  • minimum informatikai OKJ végzettség, vagy azzal egyenértékű szakmai múlt

 Személyiségbeli elvárások

  • önálló és csapatban is történő igényes munkavégzés
  • kezdeményezőkészség, kreativitás
  • tanulás és fejlődés iránti vágy
  • proaktivítás

Szakmai tapasztalat

  • legalább 1 év alkalmazásfejlesztési gyakorlat, pl.
    •       mikroszolgáltatások általános architektúrájának ismerete
    •       Java Spring keretrendszer tapasztalat (különösen a Spring Boot),
    •       agilis szoftverfejlesztési módszertanban szerzett tapasztalat
  • legalább B1 szintű angol nyelvismeret, az angol nyelvű szakmai dokumentációk megértése

 

Előnyt jelenthetnek

 

  • pénzügyi területen végzett szoftverfejlesztési tapasztalat (domain tudás)
  • adatmodellezési gyakorlat
  • konténerizációs környezetben szerzett fejlesztési tapasztalat (pl. Azure AKS, OpenShift)
  • KAFKA ismerete
  • terméktervezés és bevezetés a felhő alapon, API-first megoldások használata
  • eseményvezérelt megoldások kialakítása és bevezetése a Kafka felhasználásával,
  • CI/CD pipeline-ok kiépítése és karbantartása Azure DevOps platformon
  • Sonarqube, Liquibase, JMeter ismerete
  • Oracle adatbázis fejlesztési ismeret
  • társalgási szintű angol nyelvismeret
  • felsőfokú iskolai végzettség

 

Mit kinálunk?

  • tanulási, fejlődési lehetőség, szakmai tréningek
  • versenyképes fizetés és juttatási csomag
  • magánegészségügyi csomag
  • kihívást jelentő, változatos, nagyvállalati projektek
  • szakmai kihívások, változatos munkák, inspiráló kollégák
  • családias, jó hangulatú munkahely
  • otthoni munkavégzési lehetőség megegyezés szerint (próbaidő után)

 

Biztosított eszközök

  • Vállalati kategóriájú laptop és monitor
  • Céges mobiltelefon magánhasználattal és internethasználattal

 

Irodán belüli juttatások

  • ingyenes ásványvíz, szörp, kávé, tea
  • zárt, őrzött biciklitároló, zuhanyzó
  • csocsó, darts
  • belvárosi A+-os irodaház, kilátás a Nyugati pályaudvar melletti parkra és a pályaudvar főépületére
  • kutyabarát iroda
  • a közelben sok étterem, kávézó, bolt

 

Munkavégzés helye

  • Budapesti irodánkban, budapesti Ügyfeleinknél, vagy otthon

 

 

Jelentkezni önéletrajzzal és fizetési igény megjelöléssel a következő elérhetőségen lehet:

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 



Pozíció megnevezése: Medior IT projektvezető

 

A REMEDIOS Zrt. a magyar informatikai piacon több mint 20 éve sikeresen működő, szakterületén közismert és elismert magyar tulajdonú vállalat.

Folyamatosan bővülő tevékenységünk leghangsúlyosabb elemei az Oracle adatbázis kezelők, Unix platformok, alkalmazásszerverek, mentési és tároló rendszerek szakértői ismerete. Projektjeink során integrált informatikai infrastruktúrát (hardver és szoftver) tervezünk, szállítunk, telepítünk, továbbá ezekhez tanácsadást és magas szintű működést biztosító szolgáltatásokat nyújtunk.

Kiemelt Ügyfeleink multinacionális cégek, elsősorban a telekommunikációs -és banki szférákból, de a kis -és középvállalkozások terén is széles ügyfélkörrel rendelkezünk.

 

Feladatai:

  • senior projektvezetők és szakterület vezetők feladatainak támogatása
  • kisebb projektek önálló menedzselése a projekt teljes életciklusa alatt
  • problémák, kockázatok felmérése és kezelése
  • projektekhez tartozó dokumentációk létrehozása, karbantartása, lezárása, archiválása
  • rendszeres tájékoztatás és információnyújtás
  • párhuzamosan futó projektek nyomon követése
  • státuszjelentések, riportok készítése

Elvárások

Végzettség:

  • felsőfokú

Szakmai tapasztalat:

  • legalább 2 év IT projektek vezetésében, koordinálásában szerzett tapasztalat
  • MS Office haladó szintű ismerete (Word, Excel, PowerPoint, MS Project)

Személyiségi elvárások:

  • rugalmasság
  • strukturált gondolkodásmód
  • jó átlátó képesség
  • kiemelkedő szervezőkészség
  • kiváló kommunikációs képesség (szóban és írásban)
  • proaktív, dinamikus személyiség
  • önálló munkavégzés képessége
  • precizitás, szakmai igényesség
  • megbízhatóság
  • képesség a párhuzamosan futó feladatok ellátására, gyors tanulási képesség

Előnyt jelent:

  • PMI vagy más projektmenedzsment módszertan ismerete
  • Agilis projektmenedzsment módszertan ismerete és gyakorlati tapasztalata
  • Jegykezelőrendszer(ek) felhasználó szintű ismerete
  • Középfokú angol nyelvtudás

Amit kínálunk:

  • nagyvállalati környezetben szerezhető projektvezetési tapasztalat
  • cafeteria
  • szakmai fejlődés

Munkavégzés helye:

  • Budapest, próbaidő után megegyezés szerinti otthoni munkavégzés

Munkaidő:

  • teljes munkaidő


Junior Oracle adatbázis szakértő / Oracle adatbázis szakértő gyakorno
k

 
Főbb feladatok:

  • Folyamatos tanulás, az OCP minősítés megszerzése
  • Adatbázis platformot érintő (adatbázis platform kialakítás, migrációs-, konszolidációs-, upgrade-, hangolási-, stb.) projektekben történő részvétel
  • Üzemeltetési, támogatási feladatokban történő részvétel

 

Elvárások

 

Végzettség

  • Folyamatban levő felsőfokú tanulmányok, vagy felsőfokú végzettség

 

Személyiségbeli elvárások

  • Tanulás és fejlődés iránti vágy
  • Önálló és csapatban történő munkavégzés
  • Kezdeményezőkészség, kreativitás
  • Proaktív és agilis hozzáállás
  • Talpraesettség
  • Rugalmasság

 

Szakmai tapasztalat

  • SQL/PL-SQL alapismeretek
  • Linux/UNIX felhasználói alapismeretek
  • Angol nyelvű szakmai dokumentációk megértése

 

Előnyök lehetnek

 

  • Tárgyalóképes szakmai angol nyelvtudás írásban és szóban

 

Mit kinálunk?

  • Stabil, magyar tulajdonú munkahely
  • Kihívást jelentő, változatos, nagyvállalati projektek
  • Közvetlen, családias munkakörnyezet
  • Szakmai kihívások, változatos munkák, inspiráló kollégák és munkakörnyezet
  • Tanulási, fejlődési lehetőség, szakmai tréningek
  • Hosszú távú karrierlehetőség
  • Versenyképes fizetés és juttatási csomag
  • Otthoni munkavégzési lehetőség megegyezés szerint
  • Próbaidő megegyezés szerint
  • Kezdés: amint lehetséges

 

Biztosított eszközök

  • Vállalati kategóriájú laptop és monitor
  • Céges mobiltelefon magánhasználattal és internethasználattal

 

Irodán belüli juttatások

  • Nincs dress code (ügyfeleinknél is csak a „Business Casual” az elvárt)
  • Ingyenes ásványvíz és frissen őrölt kávé, tea fogyasztás
  • Zuhanyzó
  • Biciklitároló
  • Szauna
  • Edzőterem
  • Csocsó, darts az irodában
  • Kutyabarát iroda

 

Extrák

  • Lapos szervezeti struktúra / minimálisan hierarchizált szervezet
  • Belvárosi irodaház (Kodály körönd és a Nyugati pályaudvar között)

 

Munkavégzés helye:

  • A budapesti irodánkban, vagy budapesti Ügyfeleinknél történő munkavégzés

 



Oracle adatbázis szakértő

 

Főbb feladatok:

  • Adatbázis platformot érintő (bevezetés, migrációs-, konszolidációs-, upgrade-, hangolási-, stb.) projektekben történő részvétel
  • Üzemeltetési, támogatási feladatok ellátása (L2/L3)
  • Nagy rendelkezésre állású adatbázisok telepítése, környezetek építése
  • Konzultációs feladatok
  • Folyamatos önképzés (csapatosan/személyesen)
  • Új projektek előkészítése
  • Opcionális: oktatások tartása

 

Elvárások

 

Végzettség

  • Felsőfokú (nem feltétlenül informatikai) végzettség, vagy azzal egyenértékű szakmai múlt

 

Személyiségbeli elvárások

  • Önálló és csapatban történő munkavégzés
  • Kezdeményezőkészség, kreativitás
  • Fiatalos-, proaktív és agilis hozzáállás
  • Rugalmasság

 

Szakmai tapasztalat

  • Oracle adatbázis kezelők alapos ismerete
  • RMAN, ASM, RAC, Data Guard technológiák közül minél többnek az alapos ismerete
  • Linux/UNIX felhasználói ismeretek
  • Angol nyelvű szakmai dokumentációk megértése
  • Minimum 2,5 év szakmai tapasztalat

 

Előny lehet a következők közül bármelyik

 

  • Architekti gondolkodás, széles informatikai látókör
  • SQL/PL-SQL fejlesztői ismeretek
  • Exadata, IBM Power környezeteken szerzett DBA ismeretek
  • Oracle Cloud, AWS ismerete
  • Adatbázis optimalizálásban és SQL hangolásban szerzett tapasztalat
  • Oracle Enterprise Manager Cloud Control ismerete
  • Alkalmazás szerverek üzemeltetői szintű ismerete
  • Adattárház üzemeltetői, fejlesztői ismeretek
  • Egyéb adatbáziskezelők mélyebb szintű ismerete (PostgreSQL, EnterpriseDB, MSSQL, DB2)
  • Innovatív technológiai ismeretek (Openstack, Docker, Elasticsearch, Ansible, Puppet, Cassandra stb.)
  • IT biztonsági ismeretek
  • ITIL ismeretek
  • Releváns minősítések megléte (pl. OCP)
  • Tárgyalóképes szakmai angol nyelvtudás írásban és szóban

 

Mit kinálunk?

  • Kihívást jelentő, változatos, általában nagyvállalati projektek
  • Versenyképes fizetés és juttatási csomag
  • Közvetlen, családias munkakörnyezet
  • Jó hangulatú inspiratív csapat, rugalmas vezetők
  • Erős tanulási, fejlődési lehetőség, szakmai tréningek
  • Stabil, magyar tulajdonú munkahely
  • Hosszú távú karrierlehetőség, piacon magasan elismert referenciák
  • Kezdés: amint lehetséges

 

Biztosított eszközök

  • Vállalati kategóriájú laptop és monitor
  • Céges mobiltelefon magánhasználattal és internethasználattal

 

Irodán belüli juttatások

  • Ingyenes ásványvíz és frissen őrölt kávé, tea fogyasztás
  • Biciklitároló
  • Csocsó, darts
  • Jó társaság, közös ebédek
  • Kutyabarát iroda

 

Extrák

  • Lapos szervezeti struktúra
  • Belvárosi ergonomikus irodaház, előtte nagy, rendezett parkkal, a Nyugati Pályaudvar felújított épületére kilátás :) (Eiffel Square)

 

Munkavégzés helye:

  • Otthon, a budapesti irodánkban, vagy budapesti Ügyfeleinknél történő munkavégzés


PL/SQL és APEX fejlesztő

 


Főbb feladatok

 

  • A futó alkalmazásfejlesztési projektjeinkben történő részvétel
  • Egyedi fejlesztésű alkalmazások tervezése, fejlesztése
  • Megoldási koncepciók kidolgozása
  • Felmerülő problémák részletes elemzése, és megoldásukban való részvétel
  • Elkészült fejlesztések támogatása

 

Elvárások

 

Végzettség

 

  • Felsőfokú - nem feltétlenül - informatikai (egyetemi / főiskolai) végzettség, vagy azzal egyenértékű szakmai múlt

 

Személyiségbeli elvárások

 

  • Önálló, precíz munkavégzés
  • Kezdeményezőkészség, kreativitás
  • Gyors tanulási képesség
  • Proaktivítás
  • Rugalmasság

 

Szakmai tapasztalat

 

  • Legalább 3 év Oracle (11gR1-R2,12cR1-R2, 18c,19c) adatbázis alkalmazásfejlesztési gyakorlat
  • Legalább 3 év SQL, PL/SQL fejlesztői gyakorlat
  • Legalább 1 év APEX környezetben szerzett tapasztalat
  • Angol nyelvű szakmai dokumentációk megértése

 

Előnyt jelent

 

  • Adatmodellezési gyakorlat
  • Adattárház építési, fejlesztési gyakorlat
  • ETL eszköz ismeretek (Oracle Warehouse Builder, Oracle ODI, IBM DataStage …)
  • Riport eszköz ismeretek (IBM Cognos, Oracle BI Publisher, …)
  • MSSQL, MySQL, DB2, PostgreSQL adatbáziskezelők ismerete
  • JAVA nyelv ismerete
  • Szakmai vizsgák, képesítések megléte (OCA, OCP)
  • DBA ismeretek
  • Telekommunikációs/ pénzügyi területen végzett szoftver fejlesztési gyakorlat
  • Társalgási szintű angol nyelvismeret

 

Mit kinálunk?

  • Stabil, magyar tulajdonú munkahely
  • Kihívást jelentő, változatos, nagyvállalati projektek
  • Közvetlen, családias munkakörnyezet
  • Szakmai kihívások, változatos munkák, inspiráló kollégák és munkakörnyezet
  • Tanulási, fejlődési lehetőség, szakmai tréningek
  • Hosszú távú karrierlehetőség
  • Versenyképes fizetés és juttatási csomag
  • Otthoni munkavégzési lehetőség megegyezés szerint
  • Próbaidő megegyezés szerint
  • Kezdés: amint lehetséges

 

Biztosított eszközök

  • Vállalati kategóriájú laptop és monitor
  • Céges mobiltelefon magánhasználattal és internethasználattal

 

Irodán belüli juttatások

  • Nincs dress code (ügyfeleinknél is csak a „Business Casual” az elvárt)
  • Ingyenes ásványvíz és frissen őrölt kávé, tea fogyasztás
  • Zuhanyzó
  • Biciklitároló
  • Szauna
  • Edzőterem
  • Csocsó, darts az irodában
  • Kutyabarát iroda

 

Extrák

  • Lapos szervezeti struktúra / minimálisan hierarchizált szervezet
  • Belvárosi irodaház (Kodály körönd és a Nyugati pályaudvar között)

 

Munkavégzés helye:

A budapesti irodánkban, vagy budapesti Ügyfeleinknél történő munkavégzés



VMware és operációs rendszer üzemeltetési szakértő

 

Főbb feladatok:

  • Ügyfelek VMware környezetének napi üzemeltetésében való részvétel (L2, L3 szinten)
  • Ügyfelek Linux vagy Windows környezetének napi üzemeltetésében való részvétel (L2, L3 szinten)
  • A REMEDIOS saját VMware. Linux és Windows környezetének napi üzemeltetésében való részvétel (L2, L3 szinten)
  • VMware technológiák bevezetésében és fejlesztésében való részvétel
  • Meglévő ügyfélbázissal való szakmai kapcsolattartás, konzultációs, tanácsadási feladatok
  • Migrációs-, konszolidációs-, upgrade-, implementációs projektekben történő részvétel
  • Készenlét vállalása (megbeszélés alapján, legalább havonta 1 hét)
  • Junior mérnökök oktatása, támogatása

 

Elvárások

Végzettség

  • Felsőfokú - nem feltétlenül - informatikai (egyetemi / főiskolai) végzettség, vagy azzal egyenértékű szakmai múlt
  • VMware VCP minősítés (VCP-DCV vagy VCP-NV vagy VCP-CMA)
  • Operációs rendszer üzemeltetői bizonyítványok:
    • Red Hat RHCSA (vagy hasonló szintű linux üzemeltetői bizonyítvány) vagy
    • Microsoft MCSA bizonyítvány

 

Személyiségbeli elvárások

  • Önálló munkavégzés 
  • Kezdeményezőkészség, kreativitás
  • Proaktív -, agilis hozzáállás
  • Rugalmasság

 

Szakmai tapasztalat

  • VMware vSphere környezet üzemeltetésben, kialakításban szerzett tapasztalat
  • Linux/UNIX/Windows rendszermérnöki ismeretek
  • Ethernet és FC hálózati alapismeretek
  • Adattároló technológiák alapismerete
  • Angol nyelvű szakmai dokumentációk megértése
  • 2-5 év szakmai tapasztalat

 

Munkakör betöltése során az alábbiak közül néhány ismerete előnyt jelent:

  • Egyéb szerver virtualizációs technológia ismeretek
  • VMware Desktop és Storage virtualizáció ismeretek (Horizon, vSAN, SRM)
  • VMware Felhő menedzsment és automatizáció ismeretek (vRealize Suite, vCloud)
  • VMware konténerizáció technológiák ismerete (Tanzu, Pivotal)
  • Új megoldások, technológiák irányába való nyitottság
  • Nagyvállalati adatközpont infrastruktúra hardver ismeretek
  • Erős IT biztonsági ismeretek
  • ITIL ismeretek
  • Oktatóként szerzett tapasztalat
  • Architekti gondolkodás, széles informatikai látókör
  • Tárgyalóképes szakmai angol nyelvtudás írásban és szóban

 

Mit kinálunk?

  • Stabil, magyar tulajdonú munkahely
  • Kihívást jelentő, változatos, nagyvállalati projektek
  • Közvetlen, családias munkakörnyezet
  • Szakmai kihívások, változatos munkák, inspiráló kollégák és munkakörnyezet
  • Tanulási, fejlődési lehetőség, szakmai tréningek
  • Hosszú távú karrierlehetőség
  • Versenyképes fizetés és juttatási csomag
  • Otthoni munkavégzési lehetőség megegyezés szerint
  • Próbaidő megegyezés szerint
  • Kezdés: amint lehetséges

 

Biztosított eszközök

  • Vállalati kategóriájú laptop és monitor
  • Céges mobiltelefon magánhasználattal és internethasználattal

 

Irodán belüli juttatások

  • Nincs dress code (ügyfeleinknél is csak a „Business Casual” az elvárt)
  • Ingyenes ásványvíz és frissen őrölt kávé, tea fogyasztás
  • Zuhanyzó
  • Biciklitároló
  • Szauna
  • Edzőterem
  • Csocsó, darts az irodában
  • Kutyabarát iroda

 

Extrák

  • Lapos szervezeti struktúra / minimálisan hierarchizált szervezet
  • Belvárosi irodaház (Kodály körönd és a Nyugati pályaudvar között)

 

Munkavégzés helye:

A budapesti irodánkban, vagy budapesti Ügyfeleinknél történő munkavégzés



Junior adatközponti hardver szervízmérnök


Főbb feladatok:

  • Ügyfelek hardver eszközeinek rendszeres karbantartásában való részvétel
  • Hardver és operációs rendszer hibaelhárítási feladatok elvégzése (L1, L2 szinten)
  • Migrációs-, konszolidációs-, upgrade-, implementációs projektekben történő részvétel
  • Készenlét vállalása (megbeszélés alapján, legalább havonta 1 hét)
  • Folyamatos szakmai fejlődés, továbbképzéseken való részvétel

 

Elvárások

Végzettség

  • Középfokú vagy felsőfokú informatikai végzettség
  • Középfokú angol nyelvtudás (írás és szóbeli)
  • B kategóriás jogosítvány

 

Személyiségbeli elvárások

  • Önálló munkavégzés 
  • Kezdeményezőkészség, kreativitás
  • Proaktív -, agilis hozzáállás
  • Új megoldások, technológiák irányába való nyitottság (elsősorban Dell EMC)
  • Rugalmasság, készenléti rendszer vállalása legalább 1 hét havonta

 

Szakmai tapasztalat

  • Nagyvállalati adatközpont infrastruktúra / hardver ismeretek (elsősorban x86)
  • Hardver és operációs rendszer implementációs tapasztalat
  • Angol nyelvű szakmai dokumentációk megértése
  • 0-3 év szakmai tapasztalat, pályakezdők jelentkezését is várjuk

 

Munkakör betöltése során az alábbiak közül néhány ismerete előnyt jelent:

  • Szerver és storage virtualizációs technológiák ismerete és ezekről bármilyen tanúsítvány
  • Linux/UNIX/Windows adminisztrátori ismeretek és ezekről bármilyen tanúsítvány
  • Adatközponti hálózat és IT biztonsági ismeretek és ezekről bármilyen tanúsítvány
  • ITIL ismeretek
  • Architekti gondolkodásmód, széles informatikai látókör
  • Tárgyalóképes szakmai angol nyelvtudás írásban és szóban

 

Mit kinálunk?

  • Stabil, magyar tulajdonú munkahely
  • Kihívást jelentő, változatos, nagyvállalati projektek
  • Közvetlen, családias munkakörnyezet
  • Szakmai kihívások, változatos munkák, inspiráló kollégák és munkakörnyezet
  • Tanulási, fejlődési lehetőség, szakmai tréningek
  • Hosszú távú karrierlehetőség
  • Versenyképes fizetés és juttatási csomag
  • Otthoni munkavégzési lehetőség megegyezés szerint
  • Próbaidő megegyezés szerint
  • Kezdés: amint lehetséges

 

Biztosított eszközök

  • Vállalati kategóriájú laptop és monitor
  • Céges mobiltelefon magánhasználattal és internethasználattal

 

Irodán belüli juttatások

  • Nincs dress code (ügyfeleinknél is csak a „Business Casual” az elvárt)
  • Ingyenes ásványvíz és frissen őrölt kávé, tea fogyasztás
  • Zuhanyzó
  • Biciklitároló
  • Szauna
  • Edzőterem
  • Csocsó, darts az irodában
  • Kutyabarát iroda (első sorban kutyasimogatási lehetőség, egyeztetés után saját kutya is jöhet)

 

Extrák

  • Lapos szervezeti struktúra / minimálisan hierarchizált szervezet
  • Belvárosi irodaház (Kodály körönd és a Nyugati pályaudvar között)

 

Munkavégzés helye:

  • A budapesti irodánkban, vagy budapesti Ügyfeleinknél történő munkavégzés

 

Értékeink


Szakértelem

Magas szintű IT technológiai és módszertani ismeretekkel rendelkezünk, szolgáltatásaink e szakértelmen alapulnak.

Tapasztalat

Több mint 20 éves tapasztalattal rendelkezünk IT infrastruktúra tervezésében, bevezetésében és üzemeltetési támogatásában. Ügyfeleink projektjeit szakértői tapasztalatainkra épülő saját bevált módszertanokkal támogatjuk.

Rugalmasság

Szolgáltatásaink keretében rugalmasan alkalmazkodunk az ügyfelek igényeihez. Együttműködve, a megrendelői célokat mindig szem előtt tartva segítjük a megvalósítást.

Technológiák