Loading...

Dell EMC szervizünk 7x24 rendelkezésre állással biztosít ügyfeleinek támogatást, garantálva az üzletmenet folytonos, zavartalan működését.

Támogatási szolgáltatásunk magába foglalja a telepített rendszerek, szolgáltatások magas színvonalú szakmai szervizelését, szoftver és hardver problémák megoldását. Összetettebb rendszerhibák esetén szakértő mérnökcsapatunk képes elvégezni a hibakeresést hálózati-, szerver-, vagy akár adatbázis rétegben. Munkatársaink mind magasan kvalifikált mérnökök, akik rendelkeznek a szükséges Dell EMC vizsgákkal, minősítésekkel.

Dell EMC szerviz és támogatási szolgáltatásaink jellemzői:

  • EMC eszközök üzembe helyezése, regisztrálása, konfigurálása
  • 7x24 órás hot-line Helpdesk szolgáltatás
  • Garantált megjelenési és hibaelhárítási idő
  • Gyors helyszíni üzembe helyezés, hibakeresés, hibaanalízis és javítás
  • DellEMC alkatrész raktárprogram
  • Garanciális és garancián túli eszközök javítása, támogatása
  • Szerződésen kívüli, eseti támogatási szolgáltatás nyújtása
  • Kiterjesztett garanciális szolgáltatások, megnövelt garancia és reakció idő biztosítása
  • EMC adattárolók log és hibaelemzése, hibák provizionálása
  • Kiemelt ügyfélkezelés - dedikált kapcsolattartóval
  • Teljes körű ügyintézés
  • Több mint 200 db támogatott EMC adattároló

Nagy hangsúlyt helyezünk a garanciális eszközök minőségi karbantartására, javítására és az eszközökhöz tartozó értéknövelt szolgáltatások biztosítására. A szervizszolgáltatásunk működése során ügyfeleink megelégedettsége érdekében -igény szerint, kedvezőbb pénzügyi feltételek mellett-, a gyártóknál előnyösebb szolgáltatási feltételeket is vállalunk, mint például rövidebb garantált időn belüli hibaelhárítást.

Technológiák