Dell EMC szervizünk 7x24 rendelkezésre állással biztosít ügyfeleinek támogatást, garantálva az üzletmenet folytonos, zavartalan működését.
Támogatási szolgáltatásunk magába foglalja a telepített rendszerek, szolgáltatások magas színvonalú szakmai szervizelését, szoftver és hardver problémák megoldását. Összetettebb rendszerhibák esetén szakértő mérnökcsapatunk képes elvégezni a hibakeresést hálózati-, szerver-, vagy akár adatbázis rétegben. Munkatársaink mind magasan kvalifikált mérnökök, akik rendelkeznek a szükséges Dell EMC vizsgákkal, minősítésekkel.
Dell EMC szerviz és támogatási szolgáltatásaink jellemzői:
- EMC eszközök üzembe helyezése, regisztrálása, konfigurálása
- 7x24 órás hot-line Helpdesk szolgáltatás
- Garantált megjelenési és hibaelhárítási idő
- Gyors helyszíni üzembe helyezés, hibakeresés, hibaanalízis és javítás
- DellEMC alkatrész raktárprogram
- Garanciális és garancián túli eszközök javítása, támogatása
- Szerződésen kívüli, eseti támogatási szolgáltatás nyújtása
- Kiterjesztett garanciális szolgáltatások, megnövelt garancia és reakció idő biztosítása
- EMC adattárolók log és hibaelemzése, hibák provizionálása
- Kiemelt ügyfélkezelés - dedikált kapcsolattartóval
- Teljes körű ügyintézés
- Több mint 200 db támogatott EMC adattároló
Nagy hangsúlyt helyezünk a garanciális eszközök minőségi karbantartására, javítására és az eszközökhöz tartozó értéknövelt szolgáltatások biztosítására. A szervizszolgáltatásunk működése során ügyfeleink megelégedettsége érdekében -igény szerint, kedvezőbb pénzügyi feltételek mellett-, a gyártóknál előnyösebb szolgáltatási feltételeket is vállalunk, mint például rövidebb garantált időn belüli hibaelhárítást.