Loading...

Napjainkban az üzletkritikus rendszerekkel szemben támasztott üzleti és informatikai elvárások egyre növekednek. Alap elvárás, hogy az adatok minden pillanatban megfelelő teljesítménnyel legyenek elérhetőek.

7*24 órás rendelkezésre állás

Tapasztalt Oracle szakemberekből álló support csapatunk egész évben a hét 7 napján, 24 órában állnak rendelkezésre ügyfeleink számára.

Többszintű rendelkezésre állás

Szakembereink az ITIL módszertan szerinti

  • L1 - szakmai operátor,
  • L2 - rendszermérnök, DBA, és
  • L3 - szakértő

szinteken érhetők el. Igény esetén biztosítjuk, hogy készenlétünkben mindig elérhető legyen a legmagasabb szintű L3-as támogatásunk is.

Támogatás

7*24 órás támogatásunk keretében elérhető szolgáltatások jellemzői:

  • rövid, garantált reakcióidő,
  • telefonos tanácsadás, hot-line,
  • távoli VPN-es segítségnyújtás, hibaelhárítás
  • igény esetén segítségnyújtás, hibaelhárítás helyszíni megjelenéssel.
     

Oracle támogatási szolgáltatásaink elérhető

  • Oracle alkalmazásinfrastruktúrára (Oracle Weblogic, Oracle BI, Oracle Apex, OHS, OID stb.)
  • Oracle egyedi alkalmazásokra (pl. Oracle DWH adatbetöltések) és
  • Oracle adatbázis szerverekre

Technológiák